یه سوال ازهمه ی بچه ها :مطلب ارسالی ازآندرومدا


هم اندیشان جوان

  اگه تو سقف اسمون ابی خدا واستون جایی گذاشته بود واسه نوشتن حرف دلتون  که همه انسانها میدیدن چی مینوشتین؟

 

پاسخ سوگل:

شاید می گفتم.......

خدایا تنها دوست و رفیق صمیمیم مرا بخشیدی؟

شاید گاهی اوقات فراموشت کردم ولی بدان همیشه در قلبم هستی تکه ای از وجودم

 

آندرومدای عزیز خوش حال میشم اگر شماهم جوابتون بگید



نظرات شما عزیزان:

AILIN
ساعت21:50---21 آذر 1391
خدایا نماز های مانده و روزه های مانده ام را بخش
پاسخ:آفرین مطمئن باش که خدا می بخشه


سپیده
ساعت19:51---19 آذر 1391
نمیدونم شاید بنویسم..........................

avin
ساعت22:44---11 آذر 1391
خداوندا
قرارم باش، یارم باش
جهان تاریکی محض است
می ترسم
کنارم باش...


اندرومدا
ساعت21:58---10 آذر 1391
من هیچی نمینوشتم فقط وقتی نوبت من میشد میزاشتم بقیه به دلشون نگاه کنند تا از غمهای من چیزی نبینند اخه هرکی یه غمی داره یه دل نوشته من میخواستم اخرین نفری باشم که دستم بهش میرسید و به همه میگفتم دوستون دارم ای انسانها

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 10 آذر 1391برچسب:خدا ودل,ساعت 17:17 توسط | |


Power By: LoxBlog.Com